Poniżej znajdziesz informacje, jak krok po kroku przejść przez proces rekrutacyjny. Znajdziesz też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, informacje o opłacie rekrutacyjnej oraz wzory umów o świadczenie nauki.
W przypadku braku miejsc na dany kierunek studiów, na stronie internetowej pojawi się informacja, a w systemie będzie zablokowana możliwość rejestracji. W takiej sytuacji zostanie utworzona lista rezerwowa kandydatów.
Wszystkie dokumenty możesz dostarczyć do nas na dwa sposoby:
Uniwersytet Młodzieżowy
Biuro Obsługi Studenta
ul. Nowogrodzka 50/54
00-695 Warszawa, Polska
Dokładny adres placówki, w której odbywają się zajęcia w danym semestrze jest wskazany w systemie elektronicznym DVI (e-mup.pl) wraz z planem zajęć. Dostęp do systemu DVI student otrzymuje po zakończonym etapie rekrutacji.
Prosimy o wydrukowanie dwóch egzemplarzy Umowy o Świadczenie Nauki, a także pozostałych załączonych do umowy dokumentów. Prosimy je podpisać czytelnie, imieniem i nazwiskiem (jeden egzemplarz umowy wraz z załącznikami prosimy pozostawić dla siebie). Umowę podpisuje osoba pełnoletnia.
Następnie prosimy o dokonanie wyboru sposobu dostarczenia do Centralnego Biura Rekrutacji Uniwersytetu Młodzieżowego dokumentów rekrutacyjnych. Można to zrobić na dwa sposoby:
W przypadku wysyłania umowy e-mailem prosimy o zeskanowanie podpisanej czytelnie na każdej stronie Umowy o Świadczenie Nauki i pozostałych załączników do umowy.
Następnie prosimy o wysłanie skanów dokumentów na adres e-mail Biura Obsługi Studenta (bos@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl). Wiadomość najlepiej zatytułować w następujący sposób: Imię, Nazwisko Studenta oraz Wydział na który aplikowano (Warszawa, Kraków itd.)
W przypadku wysyłania umowy standardową pocztą prosimy o przygotowanie podpisanej czytelnie na każdej stronie Umowy o Świadczenie Nauki (1 egzemplarz umowy) oraz podpisanych załączników do umowy a następnie wysłanie ich listem poleconym na nasz adres:
Uniwersytet Młodzieżowy
Biuro Obsługi Studenta
ul. Nowogrodzka 50/54
00-695 Warszawa, Polska