Uniwersytet Młodzieżowy oferuje różne kierunki – od prawa, poprzez psychologię, kryminalistykę i kryminologię, aż po kierunki medyczne. Pełen ich wykaz można znaleźć na TEJ STRONIE.
Miasta w których prowadzone są zajęcia stacjonarne na Uniwersytecie Młodzieżowym to: Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra. W zajęciach możesz uczestniczyć także ONLINE z dowolnego miejsca na świecie.
Kierunki na Uniwersytecie Młodzieżowym oferują trzy grupy wiekowe dla swoich uczestników:
Rekrutacja na semestr wrzesień 2023 rozpoczęła się 1 marca. Przyjęcia odbywają się wg. kolejności zgłoszeń. Rekrutacja trwa do czasu wyczerpania wolnych miejsc. Liczba miejsc jest ograniczona.
Jeśli system pozwala Państwu na założenie konta studenckiego oznacza to, że w danej grupie wiekowej i na danym kierunku jest miejsce. To miejsce jest już dla Państwa zarezerwowane do czasu wniesienia opłaty rekrutacyjnej 50 zł.
Decyzja o przyjęciu na studia młodzieżowe jest wydawana w terminie 48 godzin od czasu otrzymania opłaty rekrutacyjnej. Decyzja jest przesyłana na adres e-mail osoby pełnoletniej wskazanej w systemie. Status na koncie studenckim zmienia się na PRZYJĘTY.
Sprawdź czy uzupełniłeś zakładkę DANE OSOBOWE oraz ADRES w trakcie zakładania konta studenckiego. Sprawdź również czy podałeś poprawny adres e-mail. Jeśli wszystko się zgadza napisz do działu księgowości (ksiegowosc@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl) celem sprawdzenia poprawności opisu na przelewie.
Studia młodzieżowe dostępne są dla wszystkich zainteresowanych osób. Jedynym ograniczeniem jest wiek. Zapraszamy młodzież od 7 klasy szkoły podstawowej do klasy maturalnej wyłącznie.
Wybierz właściwy kierunek i grupę wiekową. Dokonaj wyboru formy udziału w zajęciach tj. w sali wykładowej lub internet. W kolejnym kroku nie zapomnij uzupełnić zakładki dane osobowe oraz adres. Jeśli nie uzupełnisz zakładki dane osobowe studenta nie będziemy widzieli twojej aplikacji w systemie. Uzupełnij adres e-mail osoby pełnoletniej. Jeśli chcesz podać również adres studenta to wpisz po przecinku. Pozostałych zakładek tj. nauka, dokument tożsamości, służba wojskowa, praca, konta bankowe nie wypełniaj.
Jeśli adres e-mail nie zostanie uzupełniony to nie otrzymasz decyzji o przyjęciu w formie pisemnej.
Forma hybrydowa jest tylko formą udziału w zajęciach. Obowiązują wyłącznie dwa tryby nauki tj. stacjonarny (w sali wykładowej) i niestacjonarny przez internet. Jeśli chcesz uczestniczyć w zajęciach w sposób hybrydowy należy wybrać studia stacjonarne, a w kolejnym kroku program hybrydowy.
Ostateczną decyzję do której grupy wiekowej zapisać dziecko podejmują rodzice. Naszym wewnętrznym wyznacznikiem jest obecna klasa szkoły macierzystej. Jeśli dziecko od września rozpoczyna naukę w klasie 7-8 szkoły podstawowej to zapraszamy do grupy wiekowej 13-14 lat. Jeśli dziecko ukończyło lub ukończy w bieżącym roku 14 lat ale od września rozpoczyna naukę w I klasie szkoły ponadpodstawowej to zapraszamy do grupy 15-16 lat. Klasa II szkoły ponadpodstawowej grupa 15-16 lat, Klasa III i IV szkoły ponadpodstawowej to grupa 17-18 lat.
Status Kontakt w systemie rekrutacyjnym oznacza że otrzymaliśmy twoją aplikację i czekamy na opłatę rekrutacyjna 50 zł. Z chwilą otrzymania opłaty status zostanie zmieniony na Przyjęty. Taki status jest widoczny do czasu wpisania przez Dziekanat studenta do albumu studentów i nadania numeru albumu/indeksu.
Jeśli status został zmieniony na Odrzucony oznacza to, że nie otrzymaliśmy opłaty rekrutacyjnej 50 zł. Jeśli dokonałeś opłaty prześlij potwierdzenie do Działu Księgowości (ksiegowosc@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl). Status zostanie zmieniony na Przyjęty.
Opłatę rekrutacyjną w wysokości 50 zł należy wnieść w terminie 2 dni roboczych. Jeśli otrzymamy wpłatę status zostanie zmieniony na Przyjęty. Jeśli jej nie otrzymamy status zostanie zmieniony na Odrzucony.
Imię i nazwisko rekruta/studenta oraz miasto lub kierunek na który aplikujesz.
Opłata jest jednorazowa bezzwrotna. Oznacza to że jeśli zrezygnujesz z rekrutacji nie otrzymasz zwrotu.
Jeśli potrzebujesz faktury poinformuj o tym Dział Księgowości (ksiegowosc@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl). Prosimy o podanie wszystkich niezbędnych danych do faktury.
Płatność można wykonać na dwa sposoby:
Nauka w Uniwersytecie Młodzieżowym jest opłatna. Wysokość czesnego jest uzależniona od formy udziału w zajęciach oraz programu. Czesne można wnosić miesięcznie, semestralnie lub rocznie. Tabele opłat można sprawdzić na TEJ STRONIE.
Sprawdź czy uzupełniłeś zakładkę Dane Osobowe oraz Adres w trakcie zakładania konta studenckiego. Sprawdź również czy podałeś poprawny adres e-mail. Jeśli wszystko się zgadza napisz do Działu Księgowości (ksiegowosc@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl) celem sprawdzenia poprawności opisu na przelewie.
Umowa jest zawierana na czas nieokreślony. Umowę można rozwiązać w dowolnym czasie bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Umowa jest rozwiązywana w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnej rezygnacji. Pisemnej oznacza że możesz rezygnację przesłać e-mail na adres Dziekanatu.
Umowa jest zawierana przez Uniwersytet Młodzieżowy wyłącznie z osobą pełnoletnią. Jeśli student ukończył 18 lat może umowę podpisać samodzielnie. Jeśli jest niepełnoletni umowę podpisuje opiekun prawny/rodzic.
Zalecane jest jak najszybsze przesłanie umowy, jednak nie później niż przed rozpoczęciem zajęć.
Skan umowy możesz przesłać na adres umowy@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl lub w formie tradycyjnej pocztą/kurierem na adres:
Centralne Biuro Rekrutacji, Uniwersytet Młodzieżowy ul. Nowogrodzka 50/54, 00-695
Warszawa
Jeśli nie otrzymamy podpisanej umowy zostaniesz skreślony z listy studentów i nie zostaniesz wpuszczony na zajęcia.
Wzór umowy o świadczenie nauki można znaleźć na TEJ STRONIE.
Jeśli zapomniałeś/aś loginu lub hasła do Systemu Rekrutacyjnego napisz do Działu Rekrutacji (rekrutacja@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl). Pamiętaj aby podać imię i nazwisko oraz
miasto na które aplikowałeś lub hasło „internet”.
Jeżeli rezygnujesz ze studiów poinformuj o tym Dział Rekrutacji (rekrutacja@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl). Rezygnacja jest bezpłatna. Wystarczy że podasz imię i nazwisko oraz kierunek. Nie musisz uzasadniać. Informując Dział Rekrutacji o swojej rezygnacji umożliwisz udział w zajęciach innej osobie.
Zmiany kierunku lub formy nauki możesz dokonać tylko raz. Jeśli chcesz dokonać zmiany poinformuj o tym Dział Rekrutacji (rekrutacja@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl). Pamiętaj aby podać szczegóły tj. imię, nazwisko, obecny kierunek i jakie zmiany mają być wykonane.
Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować różnych terminów wykładów. Oznacza to, że zajęcia na dwóch kierunkach mogą odbywać się w tym samym czasie. Jedynym rozwiązaniem jest wybór jednego kierunku i na późniejszym etapie dokonanie zapisu na drugi kierunek w formie ITS. Wykłady będą zamieszczone w formie audio-video i prezentacji.
Zarejestruj się w naszym systemie rekrutacyjnym. Cały proces odbywa się przez internet – wystarczy, że klikniesz w odnośnik poniżej.
SYSTEM REKRUTACYJNYDokonaj opłaty rekrutacyjnej 50 zł w terminie 2 dni roboczych. Dane do płatności znajdziesz na dole strony. Opłata jest jednorazowa i bezzwrotna. Pamiętaj, że w przypadku braku płatności, Twoje zgłoszenie będzie anulowane.
Z chwilą zarejestrowania się i wniesienia opłaty rekrutacyjnej, zapisaliśmy Cię w systemie na listę studentów. Gratulujemy!
W przypadku braku miejsc na dany kierunek zostanie także utworzona lista rezerwowa kandydatów.
Wydrukuj i podpisz 2 egzemplarze umowy świadczenia nauki.
Jeden dokument jest dla Ciebie, drugi prosimy o przesłanie do nas.
Wzór UmowyEgzemplarz umowy możesz wysłać na dwa sposoby:
W formie skanu lub zdjęcia na adres: umowy@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl lub pocztą tradycyjną na adres Centralnego Biura Rekrutacji (dokładny adres na dole strony).
Koniecznie zapoznaj się z Informatorem dla Studentów I Semestru oraz Strefą Studenta. W tych miejscach znajdziesz najważniejsze informacje odnośnie studiów, plan zajęć oraz wszystkie potrzebne linki oraz adresy.