Wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu

Strefa Studenta

Centralne Biuro Rekrutacji

pokój 313

rekrutacja@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
537 790 020 / 535 570 800

Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 16:00

Dziekanat Studiów Stacjonarnych

pokój 312

dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
537 960 640 / 537 890 130 / 537 970 220

Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 16:00
Sobota (dyżur) | 9:00 – 12:00

Dziekanat Studiów Niestacjonarnych

pokój 315

dziekanat.learning@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
576 490 400

Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 16:00
Sobota (dyżur) | 9:00 – 12:00

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

  • WIRTUALNY DZIEKANAT

    Wirtualny Dziekanat to uczelniany system informatyczny, dzięki któremu studenci mogą zdalnie uzyskać informacje o toku studiów oraz płatnościach. To tutaj studenci podczas rejestracji tworzą swoje Indywidualne Konto Studenta.

     

    Zalecamy regularne sprawdzanie informacji oraz komunikatów wpływających na Indywidualne Konto Studenta.

     

    W związku z wdrożeniem nowego systemu, osoby które dokonywały rekrutacji poprzez formularz zgłoszeniowy, dane dostępowe (login oraz hasło) otrzymają po 1 sierpnia 2024 w wiadomości wysłanej na adres e-mail podany podczas rejestracji.

  • INDYWIDUALNE KONTO STUDENTA

    Indywidualne Konto Studenta w Wirtualnym Dziekanacie jest miejscem, gdzie osoba zalogowana może sprawdzić przetwarzane w systemie dane osobowe, uzyskać informacje o planie zajęć, zapoznać się z ogłoszeniami (w tym o wszelkich zmianach terminów lub miejsca zajęć), decyzjami Władz Uczelni, a także opłatach czesnego.

     

    Zalecamy regularne sprawdzanie informacji oraz komunikatów wpływających na Indywidualne Konto Studenta.

  • INDYWIDUALNY RACHUNEK BANKOWY

    Każda osoba podczas rejestracji do naszego Portalu Rekrutacyjnego otrzymuje swój Indywidualny Rachunek Bankowy. Na ten numer rachunku należy wpłacać zarówno opłatę rekrutacyjną, jak i czesne.

     

    W tytule płatności prosimy podać imię i nazwisko studentki/studenta oraz kierunek.

  • LEGITYMACJA STUDENCKA

    Jako Uniwersytet Młodzieżowy nie wydajemy własnej Legitymacji Studenckiej, jednakże wszyscy nasi studenci mogą ubiegać się o wydanie Międzynarodowej Legitymacji Studenckiej ISIC.

     

    International Student Identity Card jest dokumentem potwierdzającym status studenta na całym świecie. Przysługuje Studentom uczelni państwowych i prywatnych wszystkich rodzajów studiów (dziennych, wieczorowych, zaocznych, licencjackich, magisterskich i doktoranckich). Upoważnia do korzystania ze zniżek oraz w zależności od wybranego wariantu – ubezpieczenia.

  • INDEKSY

    Indeks to papierowy dzienniczek każdego studenta do którego wykładowcy mogą wpisywać obecności z odbywających się zajęć (jednak nie jest to obligatoryjne).

     

    Indeksy są przekazywane osobiście studentom na pierwszych zajęciach przez wykładowcę lub przesłane pocztą przed pierwszymi zajęciami. Bardzo prosimy więc o dokładne sprawdzenie czy na swoim Indywidualnym Koncie Studenckim (w Wirtualnym Dziekanacie) uzupełnili Państwo poprawnie zakładkę adres.

POZOSTAŁE INFORMACJE

  • PLAN ZAJĘĆ

    Plany Zajęć są umieszczane na Indywidualnych Kontach Studenckich w Wirtualnym Dziekanacie na początku semestru. Polecamy regularne sprawdzanie Indywidualnych Kontach Studenckich, ponieważ to tam pojawiają się najważniejsze informację związane z tokiem studiów.

    Dostęp do Wirtualnego Dziekanatu dla Studentów którzy rejestrowali się poprzez Formularz Zgłoszeniowy wysyłany będzie od 1 sierpnia 2024 – wraz z momentem wdrożenia nowego systemu.

  • ZAPOMNIAŁEM/AM LOGINU / HASŁA DO KONTA STUDENCKIEGO! CO ROBIĆ?

    Jeśli zapomniałeś/aś hasła do Wirtualnego Dziekanatu wystarczy, że wejdziesz na Portal Rekrutacyjny i klikniesz przycisk PRZYPOMNIJ MI HASŁO. System powinien wtedy wysłać wiadomość na podany podczas rejestracji adres e-mail o zmianie hasła. Jeśli dalej pojawiałyby się problemy prosimy o kontakt na adres 

    dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl.

     

    W wiadomości napisz swoje imię, nazwisko oraz miasto w celu weryfikacji, a my prześlemy Ci nowe hasło.

  • ZMIANA KIERUNKU / FORMY NAUKI

    Zmiana kierunku, grupy lub formy zajęć dopuszczalna jest tylko w dwóch przypadkach: przeprowadzki (w przypadku studiów stacjonarnych oraz hybrydowych) oraz zdarzeń losowych (w przypadku każdego rodzaju studiów).

     

    Jeśli chcą Państwo dokonać zmiany kierunku, grupy lub formy zajęć prosimy o kontakt na adres dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl.

     

    W wiadomości prosimy o podanie imienia i nazwiskazmiany którą chcą Państwo dokonać oraz przesłania uzupełnionego wniosku w załączniku.

  • REZYGNACJA ZE STUDIÓW

    Jeśli chcą Państwo dokonać rezygnacji z zajęć przed rozpoczęciem pierwszego wykładu bardzo prosimy o informację na adres

    rekrutacja@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl

    podając imię i nazwisko studenta oraz informacja REZYGNACJA (nie trzeba podawać przyczyny).

     

    Jeśli chcą Państwo dokonać rezygnacji po pierwszych zajęciach prosimy o informację na adres

    dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl.

    Prosimy o podanie imienia i nazwiska. Umowa jest rozwiązywana w terminie 14 dni. Nie pobierane są żadne opłaty dodatkowe.