Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego i dokonaniu opłaty rekrutacyjnej uczestnik otrzymuje dostęp do konta studenckiego i planu zajęć.
Rejestracja odbywa się online – formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod tym linkiem: https://uniwersytetmlodziezowy.edu.pl/formularz-rekrutacyjny-um/
Rekrutacja trwa do 30 września lub do wyczerpania miejsc.
Jeśli system rekrutacyjny umożliwia zapisanie się na wybrany kierunek, oznacza to, że nadal są dostępne wolne miejsca.
Do udziału mogą przystąpić uczniowie w wieku od 14 do 19 lat.
Tak, uczestnik może się zapisać na kilka kierunków.
Umowa o świadczenie nauki oraz warunki odpłatności zawierane są przez Uniwersytet Młodzieżowy wyłącznie z osobą pełnoletnią. Student, który ukończył 18 lat, może podpisać umowę samodzielnie. W przypadku osób niepełnoletnich umowę podpisuje ich opiekun prawny.
Uczestnik wnosi opłatę rekrutacyjną, wpisowe oraz czesne. Szczegółowy cennik znajduje się w regulaminie opłat.
Zwroty są możliwe w określonych przypadkach i terminach – szczegóły znajdują się w regulaminie opłat.
Czesne roczne, semestralne oraz ratalne (wyłącznie po złożeniu i zatwierdzeniu przez Uniwersytet Młodzieżowy pisemnego wniosku o rozłożenie czesnego na raty)
Wszelkie informacje o płatnościach znajdują się na indywidualnych kontach studentów w Wirtualnym Dziekanacie w zakładce „Płatności”.
Opłata rekrutacyjna – 77 1050 1012 1000 0090 8124 8149
Opłata wpisowa – 77 1050 1012 1000 0090 8124 8149
Czesne – płatności należy dokonywać na indywidualny Numer Rachunku Bankowego, można go znaleźć w Wirtualnym Dziekanacie w zakładce „Dane Osobowe” pozycja „Nr SWRK”
Dane do logowania przesyłane są drogą mailową po zakończeniu procesu rekrutacji.
W koncie studenckim znajduje się plan zajęć, informacje dotyczące płatności oraz aktualności organizacyjne.
Jeśli zapomniałeś/aś hasła do Wirtualnego Dziekanatu wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość na adres: dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl.
W wiadomości napisz swoje imię, nazwisko oraz kierunek w celu weryfikacji, a my prześlemy Ci nowe hasło.
Zajęcia mogą być prowadzone zarówno w formie online, jak i stacjonarnie – zależnie od kierunku i lokalizacji.
Harmonogramy spotkań pojawią się w Wirtualnym Dziekanacie w zakładce „Plan zajęć” w pierwszej połowie września.
W każdym semestrze studenci uczestniczą w 5 lub 10 spotkaniach w zależności od wybranego poziomu nauki.
Zajęcia odbywają się w 1 lub 2 soboty w danym miesiącu w zależności od wybranego poziomu nauki.
Nie, uczestnicy nie przystępują do egzaminów końcowych.
Niestety nie ma możliwości nadrabiania zajęć. Student zobowiązany jest do uczestnictwa w zajęciach w wyznaczonym przez Uniwersytet terminie.
Tak, każdy uczestnik, który ukończy dwa pełne semestry, otrzymuje imienny dyplom. W przypadku ukończenia jednego semestru – przyznawany jest certyfikat ukończenia wybranego kierunku.
Uniwersytet Młodzieżowy nie wydaje legitymacji, natomiast każdy student może ubiegać się o wydanie Międzynarodowej Legitymacji Studenckiej ISIC.
Tak, Uniwersytet Młodzieżowy posiada własny Samorząd Studencki, który reprezentuje interesy studentów i wspiera ich inicjatywy.
Tak, uczestnicy mogą zaangażować się w działalność kół naukowych związanych z ich kierunkiem studiów.
Tak, po dokonaniu wpłaty istnieje możliwość wystawienia faktury VAT. Prosimy o kontakt mailowy z Działem Księgowym pod adresem: kwestura@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
Rezygnację należy zgłosić mailowo wysyłając wypełniony „Formularz odstąpienia od umowy”. Zwrot opłat możliwy jest zgodnie z regulaminem – prosimy o zapoznanie się z jego treścią na stronie.