do 31 sierpnia BRAK OPŁATY WPISOWEJ!

GAME DESIGN

Wydział Mediów Kreatywnych Uniwersytetu Młodzieżowego

 

 

Język wykładowy: Polski

 

Grupy wiekowe: 14-15, 16-17, 18-19 (I-IV/V klasa szkoły średniej).

W przypadku szkoły branżowej grupy wiekowe jw.

 

Czas trwania Studiów Młodzieżowych: 2 lata

(możliwość wcześniejszej rezygnacji oraz kontynuacji na innej specjalności lub kierunku)

GAME DESIGN

Wydział Mediów Kreatywnych Uniwersytetu Młodzieżowego

 

 

Język wykładowy: Polski

 

Grupy wiekowe: 14-15, 16-17, 18-19 (I-IV/V klasa szkoły średniej).

W przypadku szkoły branżowej grupy wiekowe jw.

 

Czas trwania Studiów Młodzieżowych: 2 lata

(możliwość wcześniejszej rezygnacji oraz kontynuacji na innej specjalności lub kierunku)

Studia Asynchroniczne

Nauka w dowolnym miejscu i czasie dzięki pełnemu dostępowi do nagrań zajęć. Uczestnicy mogą uczyć się we własnym tempie, elastycznie dopasowując harmonogram do obowiązków zawodowych, rodzinnych i osobistych. Nowe moduły dydaktyczne udostępniane są raz lub dwa razy w miesiącu – w zależności od wybranego programu – co pozwala na systematyczny i stopniowy rozwój umiejętności.

Studia Asynchroniczne ITS

Zajęcia realizowane są online na platformie Moodle, co pozwala uczestniczyć w nich z dowolnego miejsca. Program odbywa się w formule Indywidualnego Toku Studiów (asynchronicznie). Student otrzymuje dostęp do pełnego zestawu materiałów dydaktycznych (nagrania video + materiały uzupełniające) na wybrany semestr lub rok. Nauka jest w pełni elastyczna – 24/7, we własnym tempie, zgodnie z indywidualnym planem i możliwościami.

Program Studiów

Podstawowy4 godziny w miesiącu

Rozszerzony8 godzin w miesiącu

Dodatkowo każdy student niezależnie od wybranego programu studiów może bezpłatnie brać udział we wszystkich organizowanych przez Uniwersytet Młodzieżowy wykładach fakultatywnych oraz wydarzeniach – w tym wizytach studyjnych.

Czesne za Studia Młodzieżowe

Nauka w Uniwersytecie Młodzieżowym jest odpłatna. Wysokość czesnego  można znaleźć w Tabelach Opłat.

Game Design to dziedzina, która zajmuje się projektowaniem gier komputerowych oraz interaktywnych doświadczeń wirtualnych. Studenci tego kierunku rozwijają umiejętności w zakresie projektowania gier, tworzenia mechanik rozgrywki, budowania światów wirtualnych oraz narracji interaktywnej. Poprzez warsztaty projektowe oraz analizę istniejących gier, uczą się tworzyć gry, które są zarówno angażujące, jak i satysfakcjonujące dla graczy. Kierunek ten inspiruje przyszłych projektantów gier do eksperymentowania z różnymi aspektami projektowania, takimi jak mechanika, fabuła, sztuka czy dźwięk, oraz do tworzenia innowacyjnych i kreatywnych doświadczeń rozrywkowych. Daje także narzędzia do zrozumienia potrzeb i preferencji graczy oraz do pracy w zespołach deweloperskich, gdzie mogą wspólnie tworzyć gry, które przenoszą graczy w fascynujące światy fantazji i przygody.

 

PONAD
0
Kierunków Studiów
PONAD
0
Studentów i Absolwentów
CAŁE
0%
ZAANGAŻOWANIA
PONAD
0
WYKŁADOWCÓW AKADEMICKICH

ZAJĘCIA NIE KOLIDUJĄ ZE SZKOŁĄ

Zajęcia na Uniwersytecie Młodzieżowym mają charakter zajęć pozalekcyjnych i są zaplanowane w taki sposób, aby nie kolidowały ze standardową nauką w szkole. Są prowadzone w jedną lub dwie soboty w miesiącu (w zależności od wybranej ścieżki studiów) w salach wykładowych (12 miast w Polsce), hybrydowo oraz przez Internet (online i asynchronicznie).

WYBITNI WYKŁADOWCY

Uniwersytet Młodzieżowy jest pionierem w obszarze edukacji na poziomie akademickim skierowanej do młodzieży. Jesteśmy ośrodkiem interdyscyplinarnym, który skupia wybitne grono wykładowców akademickich – z polskich i zagranicznych uczelni, uznane autorytety i praktyków w swoich dziedzinach.

WERYFIKACJA WIEDZY

Uniwersytecie Młodzieżowym nie stosujemy weryfikacji wiedzy w tradycyjnych formach tj. klasówek, testów czy egzaminów ustnych, tak jak ma to miejsce w szkołach powszechnych. W Uniwersytecie Młodzieżowym wiedza weryfikowana jest na podstawie aktywności podczas zajęć oraz obserwacji i oceny umiejętności praktycznych studenta.

WYKŁADY FAKULTATYWNE I WYDARZENIA

Każdy student niezależnie od wybranego programu studiów może bezpłatnie brać udział we wszystkich organizowanych przez Uniwersytet Młodzieżowy wykładach fakultatywnych oraz wydarzeniach – w tym wizytach studyjnych.

Wykłady oraz wydarzenia organizowane są zarówno stacjonarnie, jak i online.

DYPLOM I CERTYFIKAT

Wszyscy studenci Uniwersytetu Młodzieżowego po ukończeniu minimum roku studiów otrzymują dyplom ukończenia wraz z suplementem do dyplomu zawierającym wykaz przedmiotów oraz osób prowadzących zajęcia. W przypadku udziału w zajęciach tylko przez jeden semestr student otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w zajęciach.

Program Ramowy

dla kierunku: Game Design

W programie ramowym studiów znajdziesz informacje o tym, na jakie zajęcia będziesz uczęszczać, studiując na tym kierunku.

  • Wprowadzenie do Projektowania Gier
  • Historia Gier Komputerowych i Teoria Gier
  • Mechaniki Gry: Podstawy i Zaawansowane Techniki Projektowania
  • Tworzenie Narracji w Grach
  • Projektowanie Postaci i Świata Gry
  • Grafika Komputerowa w Grach
  • Animacja w Grach: Techniki i Zastosowania
  • Dźwięk i Muzyka w Grach
  • Interfejs Użytkownika w Grach
  • Testowanie Gier: Metody i Strategie Testowania
  • Iteracyjne Projektowanie
  • Projektowanie Gier Mobilnych
  • Projektowanie Gier Sieciowych i Wieloosobowych
  • Gierki i Gry Casualowe
  • Serious Games
  • Marketing i Promocja Gier
  • Prawne Aspekty Projektowania Gier
  • Projektowanie Monetyzacji Gier
  • Trendy w Przemyśle Gier
  • Gry Wirtualnej Rzeczywistości (VR) i Rozszerzonej Rzeczywistości (AR)
  • Projektowanie Gier na Platformy Konsolowe
  • Tworzenie Gier Niezależnych
  • Narzędzia i Silniki do Projektowania Gier
  • Projektowanie Gier Edukacyjnych
  • Projektowanie Gier Symulacyjnych
  • Projektowanie Gier dla Różnych Grup Wiekowych i Demograficznych
  • Społeczność Gier
  • Aspekty Psychologiczne i Behawioralne Projektowania Gier
  • Etyka Projektowania Gier
  • Języki Programowania
Płatność Miesięczna
Płatność Semestralna
Płatność Roczna (5% rabatu)

PRZEZ INTERNET / ASYNCHRONICZNIE

Poziom Podstawowy
190
  • 4 h zajęć przez Internet w miesiącu

PRZEZ INTERNET / ASYNCHRONICZNIE

Poziom Rozszerzony
290
  • 8 h zajęć przez Internet w miesiącu

PRZEZ INTERNET / ASYNCHRONICZNIE

Poziom Podstawowy
950
  • 4 h zajęć przez Internet w miesiącu

PRZEZ INTERNET / ASYNCHRONICZNIE

Poziom Rozszerzony
1450
  • 8 h zajęć przez Internet w miesiącu

PRZEZ INTERNET / ASYNCHRONICZNIE

Poziom Podstawowy
1805
  • 4 h  zajęć przez Internet w miesiącu

PRZEZ INTERNET / ASYNCHRONICZNIE

Poziom Rozszerzony
2755
  • 8 h zajęć przez Internet w miesiącu

Centralne Biuro Rekrutacji

rekrutacja@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
537 890 130
537 960 640
537 790 020

Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 16:00

Masz pytania?

Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania zajrzyj do sekcji najczęściej zadawanych pytań.

Jeśli nie odnajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się (mailowo lub telefonicznie) z naszym Centralnym Biurem Rekrutacji, gdzie nasi pracownicy z przyjemnością Ci pomogą i odpowiedzą na wszystkie pytania. 

Aplikuj do Uniwersytetu Młodzieżowego!

Rekrutacja na Wrzesień 2025 już trwa!

Pomagamy młodzieży rozwijać zainteresowania i osiągać sukces w przyszłej karierze. Dołącz do nas i zostań rozchwytywanym ekspertem w swojej dziedzinie!

Aplikuj do Uniwersytetu Młodzieżowego!

Rekrutacja na Wrzesień 2025 już trwa!

Pomagamy młodzieży rozwijać zainteresowania i osiągać sukces w przyszłej karierze. Dołącz do nas i zostań rozchwytywanym ekspertem w swojej dziedzinie!