rekrutacja@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
537 790 020 / 535 570 800
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 16:00
dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
537 960 640 / 537 890 130 / 537 970 220
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 16:00
Sobota (dyżur) | 9:00 – 12:00
dziekanat.learning@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
576 490 400
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 16:00
Sobota (dyżur) | 9:00 – 12:00
rozliczenia@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 16:00
windykacja@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
731 850 670
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 16:00
it@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
537 960 250 / 731 540 330
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek | 8:00 – 16:00
Sobota (dyżur) | 8:00 – 12:00
Wirtualny Dziekanat to uczelniany system informatyczny, dzięki któremu studenci mogą zdalnie uzyskać informacje o toku studiów oraz płatnościach. To tutaj studenci podczas rejestracji tworzą swoje Indywidualne Konto Studenta.
Zalecamy regularne sprawdzanie informacji oraz komunikatów wpływających na Indywidualne Konto Studenta.
Indywidualne Konto Studenta w Wirtualnym Dziekanacie jest miejscem, gdzie osoba zalogowana może sprawdzić przetwarzane w systemie dane osobowe, uzyskać informacje o planie zajęć, zapoznać się z ogłoszeniami (w tym o wszelkich zmianach terminów lub miejsca zajęć), decyzjami Władz Uczelni, a także opłatach czesnego.
Zalecamy regularne sprawdzanie informacji oraz komunikatów wpływających na Indywidualne Konto Studenta.
Każda osoba podczas rejestracji do naszego Portalu Rekrutacyjnego otrzymuje swój Indywidualny Rachunek Bankowy. Na ten numer rachunku należy wpłacać zarówno opłatę rekrutacyjną, jak i czesne.
W tytule płatności prosimy podać imię i nazwisko studentki/studenta oraz kierunek.
Jako Uniwersytet Młodzieżowy nie wydajemy własnej Legitymacji Studenckiej, jednakże wszyscy nasi studenci mogą ubiegać się o wydanie Międzynarodowej Legitymacji Studenckiej ISIC.
International Student Identity Card jest dokumentem potwierdzającym status studenta na całym świecie. Przysługuje Studentom uczelni państwowych i prywatnych wszystkich rodzajów studiów (dziennych, wieczorowych, zaocznych, licencjackich, magisterskich i doktoranckich). Upoważnia do korzystania ze zniżek oraz w zależności od wybranego wariantu – ubezpieczenia.
Indeks to papierowy dzienniczek każdego studenta do którego wykładowcy mogą wpisywać obecności z odbywających się zajęć (jednak nie jest to obligatoryjne).
Indeksy są przekazywane osobiście studentom na pierwszych zajęciach przez wykładowcę lub przesłane pocztą przed pierwszymi zajęciami. Bardzo prosimy więc o dokładne sprawdzenie czy na swoim Indywidualnym Koncie Studenckim (w Wirtualnym Dziekanacie) uzupełnili Państwo poprawnie zakładkę adres.
Plany Zajęć są umieszczane na Indywidualnych Kontach Studenckich w Wirtualnym Dziekanacie na początku semestru. Polecamy regularne sprawdzanie Indywidualnych Kontach Studenckich, ponieważ to tam pojawiają się najważniejsze informację związane z tokiem studiów.
Dostęp do Wirtualnego Dziekanatu dla Studentów którzy rejestrowali się poprzez Formularz Zgłoszeniowy wysyłany będzie od 1 sierpnia 2024 – wraz z momentem wdrożenia nowego systemu.
Jeśli zapomniałeś/aś hasła do Wirtualnego Dziekanatu wystarczy, że klikniesz przycisk PRZYPOMNIJ MI HASŁO. System powinien wtedy wysłać wiadomość na podany podczas rejestracji adres e-mail o zmianie hasła. Jeśli dalej pojawiałyby się problemy prosimy o kontakt na adres
dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl.
W wiadomości napisz swoje imię, nazwisko oraz miasto w celu weryfikacji, a my prześlemy Ci nowe hasło.
Zmiana kierunku, grupy lub formy zajęć dopuszczalna jest tylko w dwóch przypadkach: przeprowadzki (w przypadku studiów stacjonarnych oraz hybrydowych) oraz zdarzeń losowych (w przypadku każdego rodzaju studiów).
Jeśli chcą Państwo dokonać zmiany kierunku, grupy lub formy zajęć prosimy o kontakt na adres dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl.
W wiadomości prosimy o podanie imienia i nazwiska, zmiany którą chcą Państwo dokonać oraz przesłania uzupełnionego wniosku w załączniku.
Jeśli chcą Państwo dokonać rezygnacji z zajęć przed rozpoczęciem pierwszego wykładu bardzo prosimy o informację na adres
rekrutacja@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl
podając imię i nazwisko studenta oraz informacja REZYGNACJA (nie trzeba podawać przyczyny).
Jeśli chcą Państwo dokonać rezygnacji po pierwszych zajęciach prosimy o informację na adres
dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl.
Prosimy o podanie imienia i nazwiska. Umowa jest rozwiązywana w terminie 14 dni. Nie pobierane są żadne opłaty dodatkowe.