Najważniejsze informacje organizacyjne

Informator dla Studentów I Semestru

Informator dla Studenta I semestru to kompendium niezbędnej wiedzy. Skierowany jest do kandydatów oraz nowych studentów (I semestr) Uniwersytetu Młodzieżowego.

Informator pełni wyjątkową rolę, ponieważ jest głównym źródłem wiedzy na najważniejsze tematy związane z pierwszymi krokami w Uniwersytecie Młodzieżowym.

Wirtualny Dziekanat

Wirtualny Dziekanat to internetowy system obsługi studenta (login i hasło wybierają Państwo sami podczas rejestracji). Ułatwi Państwu uzyskanie wszelkich potrzebnych informacji związanych z Uniwersytetem Młodzieżowym:

  • plan zajęć
  • informacje o programie studiów
  • stan konta finanowego (kwestura)

Śledź informacje w Wirtualnym Dziekanacie na bieżąco!

Legitymacja Studencka

Wszyscy Studenci I semestru mogą ubiegać się o wydanie Międzynarodowej Legitymacji Studenckiej. Informacje na temat sposobu otrzymania zamieszczone są na stronie dotyczące Legitymacji Studenckiej.

Indeksy

Indeksy zostaną przekazane osobiście lub przesłane pocztą przed pierwszymi zajęciami. Bardzo prosimy o sprawdzenie czy na kontach studenckich (w Wirtualnym Dziekanacie) uzupełnili Państwo zakładkę adres.

Rachunek bankowy

Wpłaty czesnego należy dokonać na rachunek bankowy: 

77 1050 1012 1000 0090 8124 8149

Uniwersytet Młodzieżowy
ul. Nowogrodzka 50-54
Warszawa 00-695

Płatności ratalnej (miesięcznej) można dokonać również elektronicznie:

Akty prawne

Statut, Regulaminy oraz wzory umów zamieszczone są na stronie aktów prawnych.

Najczęściej Zadawane Pytania

Gdzie znajdę aktualny plan zajęć?

Plany zajęć są umieszczone na kontach studenckich w Wirtualnym Dziekanacie na początku semestru. Polecamy regularne sprawdzanie kont studenckich, ponieważ to tam pojawiają się najważniejsze informację związane z tokiem studiów.

Gdzie znajdę informację o płatnościach?

Wszelkie informacje o płatnościach takie jak wysokość czesnego, terminy wpłat oraz numer rachunku możecie Państwo znaleźć zarówno na tej stronie poniżej, jak i na stronie Tabeli Opłat.

Zapomniałem hasła/loginu do Wirtualnego Dziekanatu. Co robić?

Jeśli zapomniałeś/aś hasła do Wirtualnego Dziekanatu wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość na adres dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl.

W wiadomości napisz swoje imię, nazwisko oraz miasto w celu weryfikacji, a my prześlemy Ci nowe hasło.

Chciałbym zmienić kierunek/grupę/formę zajęć. Jak to zrobić?

Jeśli chcą Państwo dokonać zmiany kierunku, grupy lub formy zajęć prosimy o kontakt na adres dziekanat@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl.

W wiadomości prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz zmiany którą chcą Państwo dokonać.

Terminy płatności czesnego

Wszystkie informacje o płatnościach można znaleźć na stronie Płatności.

Czesne mogą Państwo dokonywać jednorazowo, semestralnie lub w ratach miesięcznych.  Jeśli z jakichś przyczyn nie mogą Państwo dokonać płatności we wskazanym na wstępie terminie, prosimy o taką informację do działu księgowości pod adresem e-mail: ksiegowosc@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl. Prosimy podać imię oraz nazwisko studenta wraz z informacją o terminie płatności.

Umowa o Świadczenie Nauki

W załączeniu przesyłamy umowę o świadczenie nauki. Wszystkie osoby które jeszcze nie przesłały umowy bardzo prosimy o wydrukowanie, podpisanie i przesłanie skanu na adres e-mail: bos@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl lub rekrutacja@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl

Umowę można również dostarczyć osobiście lub wysłać do nas tradycyjną pocztą na adres:

Uniwersytet Młodzieżowy
Biuro Obsługi Studenta
ul. Nowogrodzka 50-54
00-695 Warszawa

Wzór umowy o świadczenie nauki można znaleźć tutaj:

W jaki sposób odbywa się rekrutacja?

1

Rejestracja on-line

Zarejestruj się w naszym systemie rekrutacyjnym. Cały proces odbywa się przez internet – wszystkie informacje znajdziesz w linku poniżej.

Rekrutacja
2

Opłata Rekrutacyjna

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej 50 PLN w terminie 2 dni roboczych. Dane do płatności znajdziesz na dole strony. Pamiętaj, że w przypadku braku płatności zgłoszenie zostanie anulowane.

3

Wpis na Listę Studentów

Wraz momentem zarejestrowania się w naszym systemie oraz uiszczenia opłaty rekrutacyjnej, nastąpiło zapisanie Cię na listę studentów. Gratulujemy!

4

Zapoznanie z Umową

Wydrukuj i podpisz 2 egzemplarze umowy świadczenia nauki.

Jeden dokument jest dla Ciebie, drugi prosimy o przesłanie do nas.

Wzór Umowy
5

Przesłanie Dokumentów

Dokumenty możesz wysłać na dwa sposoby.

Skanem na adres: bos@uniwersytetmlodziezowy.edu.pl lub pocztą tradycyjną na adres Centralnego Biura Rekrutacji (dokładny adres na dole strony).

6

Informator oraz Strefa Studenta

Ostatnim krokiem jest zapoznanie się z Informatorem oraz Strefą Studenta – to tam znajdziesz najważniejsze informacje odnośnie studiów oraz wszystkie potrzebne linki oraz adresy.

Platforma Moodle

Moodle to platforma internetowa do zajęć offline. Jeśli jesteś studentem/ką e-learning (przez internet) i nie mogłeś/aś uczestniczyć w zajęciach w czasie rzeczywistym, tutaj znajdziesz wykłady, które możesz obejrzeć w dowolnym czasie. Na platformie zamieszczane są również wybrane wykłady fakultatywne.

Platforma ClickMeeting

ClickMeeting to platforma do zajęć przez internet w czasie rzeczywistym. Chcąc uczestniczyć w zajęciach nie trzeba instalować żadnego dodatkowego oprogramowania. Na trzy dni przed planowanymi zajęciami, na planie zajęć zostanie wstawiony link do zajęć dla Twojej grupy.